2014. április 19., szombat

Amikor a drótékszeresből ötvös lesz...2.

Folytatom a visszatekintést:

Az első karikagyűrű után közölte velünk az oktatónk, hogy ezek után mindenki azt csinál, amit tervez magának. Hozzunk köveket, rajzolgassunk sokat, mert sosem tudhatjuk melyik sajtcetliből lesz ékszer.

Én egy gyűrűvel kezdtem, egy egyszerű kis virágot tettem rá, közepében pár bogyóval.

Aztán jött még több egyszerűbb darab. Nem mind a suliban készült, mert szerencsére otthon tudom csinálni.







Az első komolyabb gyűrűm ez volt:

Az a különlegessége, hogy olyan, mintha a követ semmi sem tartaná. A lényeg a megmunkálás. Attól, hogy alul szemből van lapítva, annyira mereven és fixen megáll a felső nyitott rész, hogy a belepattintott követ erősen megtartja. Amúgy két nap reszelés:)))




5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a munkáid! Várom mit mutatsz még!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Már ezek a kezdet darabok is csodaszépek és nagyon várom, hogy még mi mindent tanultál-alkottál!

    VálaszTörlés
  3. Tisztelettel, ámulattal követem a munkáidat! Biztos voltam benne, hogy jó ötvös (is) lesz belőled! Ez már művészet...

    VálaszTörlés
  4. Szépek nagyon. Az én ékszereim itt találhatóak meg.

    VálaszTörlés