2013. szeptember 16., hétfő

Első nap


Ma kezdődött a tanítás az ötvös suliban. Minden művészeti szakmának ma volt a munkavédelmi oktatás.
3-ra kellett menni, még az évnyitón a múlt héten megmondták, hogy a 214-es terembe kell menni. Robogok a teremhez többed magammal, egy cetlit ragasztottak rá, hogy az estisek munkavédelmi oktatása a 4.emeleti 417-es teremben lesz. Hurrá! Felmásztunk a negyedikre és vártunk a bezárt terem előtt. Voltunk vagy 6-an. Úgy 3.00 után 5 perccel már gyanús volt hol vannak a többiek, mire az egyik srác leszaladt körülnézni. Hát persze, hogy a 214-ben volt az előadás. Hajrá szervezés!!

Szerencsére semmiről sem maradtunk le.
Én mint laikus azt vártam, hogy majd a szakmámmal kapcsolatos munkavédelemmel ismertetnek meg, helyette szinte a teljes munkatörvénykönyv  munkavédelemmel kapcsolatos jogszabályait, rendeleteit, minden kormányrendeletet és az alaptörvény vonatkozó cikkelyeit átvettük.

Most már tudom, hogy a kórházakban milyen színűek a gázpalackok, hogy a kohókban milyen hőmérsékletet kéne biztosítani a dolgozóknak, meg egyéb ilyen jellegű fontos információval gazdagodtam:)))))

Na mindegy, kibírtam a tömény 5 óra jogszabályt, már csak a szerdát kell átvészelni, mert akkor jön a tűzvédelem!!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jót mosolyogtam ,jól kezdődik de csak jól fog végződni!!!A tűzvédelemre is kíváncsi leszek lehet megtanultok tűzoltó kocsit is vezetni???!!!:))))mert az igazán fontos :))))

    VálaszTörlés