2013. szeptember 1., vasárnap

Drótékszerek 2013 tavasz-nyár

Utoljára a télen jártam erre, azóta született sok-sok új ékszer és sok régebbi modellemet is újra elkészítettem, rendelésre.
Márciusban megkeresett egy úr, hogy van neki három szép köve, amibe belegravíroztatta a családtagjai nevét. Ezt a három követ szerette volna befoglaltatni és valamilyen "állványra" rakatni, hogy jól mutasson a polcon. Én javasoltam neki, hogy egy fára lehetne aggatni, mintegy családfa. Először megcsináltam a saját ízlésem szerint a fát, ami így nézett ki még ródiumozás előtt:


A megrendelő túl bonyolultnak és túl művészinek ítélte, így egyszerűsítenem kellett rajta, kívánsága szerint szögletesebb lett a fa, sokkal kevesebb ággal.
A végső állapotát már nem fotóztam mert nekem nem tetszett, de kövek és ródiumozás előtt így nézett ki:

Csináltam sok-sok menyasszonyi szettet, ezeket (is) imádom készíteni:




Rengeteg gyönyörű ásványt vettem, mindegyik szép foglalatot kapott. Íme néhány:
























Elértünk az augusztusi ékszerekhez, a múlt hónapban többek között ezek születtek:









Persze nem teljes a felsorolás. Aki napra kész információt szeretne, az inkább a Facebook oldalamat kövesse, oda egyből felkerülnek az új ékszerek, amik meg is vásárolhatóak.



1 megjegyzés: