2012. január 2., hétfő

Drótékszeres boldog új évet!!!

Eltelt még egy év...és egy babona szerint, amit az új év első napján csinálsz, azt fogod egész évben. Ezt tudván igyekeztem minél többet drótozni egész nap, egy gondom volt csak, hogy az ünnepek előtt elfogyott az 1-es ezüstözött drótom (remélem nem ez fogja jellemezni az egész 2012-es évemet).
Született azért néhány ékszer amit még nem láttatok, vagyis azok láttak csak, akik követnek a facebookon.


A Face-en és a Meskán nagy sikerű Holdsugár fülbevalómhoz készült ez a gyűrű......
 ....meg ez a medál is. Mindegyikben nemes holdkő van.
Szintén még az ünnepek előtt készült ez a szett, gyöngyházból...kicsit szerényebb méretekkel rendelkezik, mint az előző gyöngyház szettek.
 Nekem ezt hozta a Jézuska:)) Már nagyon régóta vágytam egy igazán szép labradoritra, végre rátaláltam:))
 Eddig valahogy kimaradtak a karika fülbevalók...ha végre lesz anyagom, csinálok több változatban is. Sőt azt hiszem a Kreatív vagyok.hu -n ez lesz a következő cikk. Mit szóltok hozzá??
 Ez egy sima halszálka minta...
 Ez a medál egy forrasztott alapra készült, a belső íve azért olyan széles. A kő a közepén valódi cirkónia.
 Szilveszter napján jutott eszembe, hogy kéne valami szilveszteres ékszert csinálni. Mivel drótból nem csinálnék malacot, se kéményseprőt, így maradt a patkó. Először lefele álltak a patkók, aztán figyelmeztettek, hogy a babona szerint akkor kifolyik belőle a szerencse, így gyorsan megfordítottam...remélem még nem késő...
 Na itt már látszik a dróthiány...
Az a kő (labradorit) már egy ideje itt csücsül az asztalomon. Szép-szép, de nem jött hozzá az ihlet. Karácsony után aztán beugrott...és ez lett az eredmény. Még le fogom ezüstöztetni, legalábbis az a terv, de többen mondták, hogy szép így rézzel is. Viszont akkor az ezüst golyók nem passzolnak rá. Még adok neki egy hetet. Ha valaki így rézből szeretné megvenni, akkor kicserélem a golyókat rézre, ha nem kel el, akkor megy a galvánba.

8 megjegyzés:

  1. Alkotásokban gazdag Boldog Új Évet kívánok!Fantasztikus darabok,az első kettőbe beleszerelmesedtem!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Évi!
    Kívánok Neked is gyöngyökben ihletben és megrendelésekben gazdag boldog új évet!!

    VálaszTörlés
  3. Una maravilla de trabajo....precioso....Feliz Año 2012.....Saludos

    VálaszTörlés
  4. Es todo una maravilla! Felicidades por el trabajo! ;)
    Besitos y feliz 2012!

    http://themagicsworld.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép, finom, igényes ékszerek!!! Csinálj még sok ilyet az új évben!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű dolgokat hoztál megint!:-) Én örülnék a karika fülbevaló leírásának!

    VálaszTörlés