2011. augusztus 7., vasárnap

Táskák

Ahogy Hófehérke mondaná: "Ez a hét is gyorsan elment" :))
Nagyon látszik, hogy augusztus eleje van. Vannak napok, hogy a boltba egy ember se jön be. Ha épp meló sincs, ilyenkor szoktam előszedni a maradékokat és táskákat varrok belőle.
Ez a farmer táska pár hete készült szintén egy nyugis napon. Igazából magamnak szántam, de kicsit elszámoltam magam és a külső zsebekbe nem fér bele a telefonom (kellett nekem ekkora telefon) ami nálam kizáró tényező. Pedig sokat dolgoztam vele: az egész tatyó vékony szivaccsal van összedolgozva, ettől tök üresen is megáll. A két oldalán is van egy-egy kicsi zseb kulcsoknak, zsepinek. Belül cipzáras és sima zseb is van. Vállpántja állítható. Vérző szívvel, de feltettem a Meskára.
Ez a kis táska a héten készült, szintén maradékokból. Ő is szivacsos merevítést kapott, de mivel ez az anyag vékonyabb mint a farmer kívánkozott a szivacs és a szövet közé egy kis vatelin is. Belül selyem bélése van egy kétfelé osztott zsebbel. A masni levehető, kétoldalt két kis bújtató tartja fent, bármi mást be lehet fűzni a helyére.

Ja, ezekről a táskákról ne kérjetek snittet, mert csak nekiestem az ollóval az anyagnak:)))

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a táskák,nem tudnék választani,fantasztikus munka!Annyira kreatív vagy hogy hihetetlen,és türelmes!Gratulálok,szerintem hamar gazdára talál!

    VálaszTörlés
  2. Ess neki máskor is! Eszméletlenül csinik!

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok. Remélem hosszú tömött sorokban jönnek a vevők, mert jön a tanévkezdés:)))

    VálaszTörlés