2011. augusztus 23., kedd

Őszi levelek

Akármilyen hőség van a mi kertünkben már potyognak a levelek, bizony közeleg az ősz. Bevallom én nagyon utálom. Egyedül azt szeretem benne, hogy a fák levelei szép színesek lesznek.
A potyogó levelek ihlettek erre a fülbevalóra. Vörösréz lemezből vágtam ki a levélkéket, fogóval hullámosítottam, majd lánggal színeztem. Attól függően, hogy mennyi ideig tartom a lángot felette, úgy alakul a színe is narancs-pink-lila-barna különböző árnyalataira.
Már összeállt a fejemben egy karkötő is hozzá. Már csak a valóságban is össze kéne állnia:)))

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép,és nem kis munka,mindig csodállak a türelmedért na én sem vagyok egy ideges típus de hozzád képest?Imádom hogy mindig ki tudsz találni valami újat,és azt meg is csinálod,mi meg tátjuk a szánkat!Gyönyörűek a fülik,és szerintem hamar meglesz a kari is fantasztikus kivitelezésben!Gratulálok!

    VálaszTörlés