2011. augusztus 30., kedd

Falidísz

Gondolom többen találkoztatok már a Kreatív Vagyok internetes oldallal. Azok a tutoriálok, amiket itt a blogomon találtok, azok is oda készültek. Ennek az oldalnak van egy testvér oldala a Varróház és hozzá tartozik egy tanműhely is, melyet szeretnénk kicsit kidekorálni. Oda készült ez a fali dísz, amely egy Nap szeretne lenni:)))
1,5-ös 0,4-es vörösréz drótot és 0,2-es lágy vörösréz lemezt használtam. Bevallom két teljes napom ment rá.
Először a közepét formáztam, azt 0,4-essel behálóztam. A lemezből kb 200db kis kört vágtam ki. Szerencsére könnyen lehetett sima ollóval vágni, utána egy szöggel lyukat ütöttem a közepébe. Ez után már "csak" rá kellett varrni vékony dróttal. Már csak a sugarak maradtak meg a kalapálás. Még csak annyit, hogy a képen nem látszik, de 40cm az átmérője!!!
Ezek után ha valaki kedvet kapott hozzá, a fényképes leírása hamarosan fent lesz a Kreatív Vagyok-on, meg itt nálam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése