2011. július 4., hétfő

Szappan

Igen, nem tévedés, ilyet is szoktam, csak eddig nem vertem nagydobra. Meg nem árulom a meskán, mert nem akarok a 825-ik szappanos lenni, de ha valaki ellenállhatatlan vágyat érez szappankáim kipróbálására, akkor dobjon egy e-mailt:))
Tegnap készültek ezek a szappanok, majd kb 4-5 hét múlva lesznek használhatóak. Addig a szobámban illatoznak és száradnak.
Az első a csapatban: kecsketejes szappan, keleti illattal, a színezéke természetes indigópor
A második nagy kedvencem: szintén kecsketejes, tettem bele egy kis mákot, ami nagyon kellemesen dörzsöli a bőrt, illatnak kubeba illót használtam, ami kicsit citromos, citrusos illat. Színét kurkukmától kapta.Szuper jó frissítő szappan lesz belőle.
A harmadik a páromnak készült. Tudni kell róla, hogy az ereiben is kávé folyik, most már mosakodhat is vele:))  Sheavajas, a kávés réteg fölé egy kis vanília réteg is került, hogy finomabb legyen a capuccinó.
A negyedik adag kecsketejes szappan lett, rózsaszín és zöld anyaggal tettem színessé és emellett a bőrre is nagyon jó hatással van. Illata a Karma fantázianevet kapta.
Végül az utolsó adag szintén sheavajas szappanba körömvirág szirmokat daráltam, megbolondítottam egy kis csalánnal (nem csíp:))) frézia illatot kapott. Már most is isteni:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése