2011. július 10., vasárnap

Rendelések

Mostanában nem sok időm van saját terveimre, örülök, ha a rendeléseket megcsinálom. Így volt ez a múlt héten is. Többek között az egyik vevőm pillangó kitűzőt kért, világoszöld gyöngyökkel. Az alapot forrasztottam és utána díszítettem.

Volt még egy fülbevaló is, tulipán formát kértek, ami szintén forrasztva csináltam, utána jöttek rá a gyöngyök.




Az angyalka még mindig nagy sláger, sose gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz.
A blogom elején emlegettem egy bizonyos Angyal-boltot, először nekik csináltam rendelésre. Megállapodtunk, hogy ezt csak nekik csinálom, én sem fogom a saját üzletemben árulni. Aztán az üzletük becsődölt, ők meg leléptek és volt amit ki sem fizettek nekem. Ez után úgy gondoltam, hogy a megállapodásunk is érvényét vesztette. De valahol a Sors kárpótolt, meg ezekkel az angyalkákkal sokszorosan pótolta amit az angyal-boltosok nem fizettek ki nekem.







1 megjegyzés: