2011. július 26., kedd

Fárasztó nap

Az üzletben ma nagyon sok volt a munka (na ez nem panasz:)) egész nap kajaszünet és megállás nélkül melóztam, és így se lettem kész, szóval holnap reggel mehetek korán, hogy még nyitás előtt befejezzem. Szóval kellett valami "levezetésnek". Bevallom ilyenkor nem érdekel ha van megrendelés, olyat csinálok, amihez épp kedvem, hangulatom és ihletem van. Eszembe jutott, hogy van egy fülim, ami csökkenő méretű csigákból áll és egy szálból van az egész. Ennek analógjára gondoltam kéne egy karkötőt csinálni. Először1-es rézdrótból próbáltam, de nem volt elég stabil, nyeklett-nyaklott, valahogy máshogy kellett megoldani. Próbáltam egymás mellett két szálat vezetve, az se volt nyerő. Akkor jött a vastagabb drót, 1,2-es, viszont zárt csigával valahogy túl "sok" volt. Na akkor legyen nyitott csiga, és ez lett belőle. Azért vékony dróttal meg kellett támogatni egy kicsit...

1 megjegyzés: