2011. július 25., hétfő

Alkotó nap

Azt hiszem már írtam korábban, hogy a hétfő az én alkotó napom, ez ma is így volt. 
Ma befejeztem egy nagyobb munkámat, egy menyasszonyi szettet. Az esküvő a 20-as évek jegyében lesz rendezve, a menyasszony ruhája ekrü színű lesz, ehhez 3 soros tenyésztett gyöngysort kért valamilyen medállal, dróttal kombinálva. Közös megegyezéssel a medál egy nagyon szép gyöngyház medál lett. 

Fátyla nem lesz a menyasszonynak, helyette egy fejdíszt kért, amit szintén gyöngyökkel díszítettem. Így simán fotózva sajnos nem mutat, a lányom meg épp nem elérhető, hogy modellkedjen. A lényeg, hogy a legszélesebb rész kicsit a homlokba lóg. Hét végén csinálok egy másik fotót ha a csajszi hazakerül:))


A fülébe sima bedugós füli lesz, meg kért még néhány gyöngyös hajtűt is. Na ezeket nem fotóztam le:))

6 megjegyzés:

  1. Megint minden gyönyörű,de az a hajdísz eszméletlen szép!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosak! Biztos nagyon szép lesz benne! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Húúú de gyönyörűek!! Biztos örül neki a menyasszony.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok. Amikor ilyeneket csinálok titkon arra vágyom, hogy ha majd a lányaim mennek férjhez nekik is ilyen szépségeket fogok csinálni, persze tudom, hogy senki se lehet a saját hazájában próféta...legalábbis az én családomban...

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen, hogy amikor ellátogatok a honlapodra mindig valami gyönyörűséget látok. De ez a mai ÁLOMSZÉP!
    Őszinte elismerésem a munkád és a kreativitásod iránt, egyszerűen árad belőle a szeretet.
    Heléna

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen meseszépek,teljesen el vagyok varázsolva tőlük! Gratulálok! Nagyszerű dolgokat készítesz és hihetetlenül kreatív vagy!

    VálaszTörlés