2011. május 4., szerda

Rodonit drótékszer szett

Két évvel ezelőtt készítettem ezt a szettet és nagyon imádtam, vérző szívvel adtam el.
A köveket egy ásványbörzén vakartam össze, mert ugye nem mindegy mekkora és mennyire dagi az a kő.  Az se jó ha túl kicsi, mert semmi sem marad belőle mire befoglalom, ha nem elég lapos, akkor megint ott vagyok, hogy nagyon be kell drótozni, hogy ne essen ki a foglalatból. Nagy nehezen összeszedtem pár nagyjából egyforma kavicsot. Már akkor tudtam mi lesz belőle, valahogy mindig beugrik az ötlet, ha meglátok egy szép követ.
Először minden egyes követ hálóztam körbe, utána meg kellett csinálni a karperec alapot. Na ez tartott a legtovább. Miután megvolt az alap, már csak rá kellett varrni a köveket és a díszítést.
A láncnak nem volt alapja, csak simán összedrótoztam a darabokat, az illesztéseket gyöngyökkel takartam el.
Már tervben van valami hasonló szett kalcedonból. A kövek már megvannak....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése