2011. május 2., hétfő

Költözködés

Üdvözöllek új blogomon!
Már régóta tervezgetem, hogy jó lenne valahol egy másik blogot kezdeni, mert igazából a régivel nem voltam megelégedve. Szóval szép lassan át fogok ide "hurcolkodni", ugyan nem mindent, de a szívemnek legkedvesebb ékszereim ide is be fognak kerülni. A régi oldal is megmarad, de azt már nem fogom frissíteni. A tanfolyamos híreket is itt fogjátok ezentúl megtalálni.

Az első drótékszerem, ami ide bekerül a jelenlegi kedvencem. Sokat próbálgattam, mire rájöttem a technikájára, ha meg szeretnéd tanulni, szeretettel várlak a tanfolyamon.

4 megjegyzés:

  1. heh, én lettem az első követőd :D
    Tök jó, az előző honlapot nem lehetett rendesen RSSbe tenni, így jobban lehet jövetni a frissüléseket és mindjárt írni is hozzá! :) Szuper, üdv a blogspoton!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök Neked:))) Remélem hamarosan jönnek a többiek is:))

    VálaszTörlés
  3. Szia Cleo!
    Nagyon szép lett az új oldalad! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, aranyos vagy:-))
    Még dolgozom rajta, de már alakulgat...

    VálaszTörlés