2011. május 3., kedd

Ajtódísz

Azon az üzletsoron, ahol a saját üzletem is van, volt egy Angyalbolt. Egy nagyon helyes fiatal házaspár volt a tulajdonos, mindketten mélyen vallásosak voltak és az a fajta emberek , akikről csak jót feltételez az ember. Mindenféle ajándéktárgyat árultak, ami az angyalvilághoz köthető. Először nekik kezdtem el angyalkás drótékszer medálokat készíteni, elég sokat el is adtak. Az ő megrendelésükre csináltam ezt az ajtódíszt. A mérete 30cm, szóval nem kicsi. Az is kikötés volt, hogy legyen fullra kirakva gyöngyökkel, minél csillogósabb legyen, így bele került 10db rivoli AB swari is. Az angyal teljesen be van hálózva a hurkolós technikával és erre van gyakorlatilag dróttal rávarrva a rengeteg gyöngy. Elég nagy meló volt és az anyagköltség is tetemes volt. Nagyon tetszett nekik, de azonnal nem tudták kifizetni, meg még az előző rendelésből is volt hátralékuk. Aztán csak azt vettem észre, hogy kipakolták a boltot és bezártak. A telefonszámuk megvolt, de talán mondanom se kell, hogy hiába hívtam őket. Tudom, én voltam a hülye naív, de sose gondoltam volna róluk...akik a jóságot, tisztaságot és becsületességet hirdetik...

2 megjegyzés:

  1. Na igen:(( A pénz miatt is bánt a dolog, de főleg az, hogy jóban voltam velük, álmomban se gondoltam volna, hogy így átvernek. Szóval örök igazság: üzletben nincs barátság..

    VálaszTörlés